Voorwaar!

zaterdag, december 08, 2007

Als ik zat ben

Als ik zat ben
duurt het dubbel zo lang om mijn paswoord te typen,
herinneren is geen probleem
alleen lopen de impulsen vanuit de hersenen
naar mijn vingers
wat minder snel

Als ik zat ben
word ik soms getroffen
door de immoraliteit
een ander warm
vrouwelijk
lijf naast mij te willen

Als ik zat ben
voel ik plotseling
de neurose
Karel De Guchts profiel
uit zijn achtergrond
te moeten knippen
à la klikklikklik
schaartje in photoshop

Als ik zat ben
verlang ik naar haar
en wil ik in haar hoofd zwemmen

Gewoon,
omdat ik haar graag zie

2 Echo's:

  • Mijn ervaring is dat wanneer je zat bent je gewoon sterker de impulsen voelt die je overdag ook voelt. Daarom is het zo fijn om zat te zijn... want dan is het allemaal gepermitteerd en zelfs grappig. Ha ha, gek, wat doe ik nu!?

    (Gaan we dan nu samen eens een pintje drinken?)

    door Blogger Licht bewolkt, om 10:08 a.m.  

  • Welja, laat ons de glazen eens klinken!

    door Blogger Yptucide, om 11:57 p.m.  

Een reactie posten

<< Home